EliffYade Kızlar beş dakikada bir karnım çok kasılıyor ve aşağıya çok baskı oluyor ve geçiyor bu doğum sancisimi acaba adet ağrısı gibi ağrı yok leke kan yok suyum da gelmedi ne demek oluyor acaba 38 haftalık hamileyim
SevgibiR EliffYade bebek sert toplanik mi yeni mı başladı duş al bakalım gecmezse doğum sancısı olabilirmis
Elom EliffYade düzenli takip et kasılmaları agrısı git gide artıyormu sadece kasılmamı yoksa belin ve karnınmı agırıyor ??
Aleyna-buse EliffYade Cnm haftamız ayni benm de ayni seninki gibi oluyordu dun aşam nişanım geldi ama sancm yok
EliffYade SevgibiR bebek sertleşiyor ve ortada toplanıyor taş gibi oluyor karnım şimdi biraz hafifledi gibi ama şu yarım saat içinde yaklaşık 5 defa oldu bu olay
EliffYade Elom belimde ağrı var ama daha çok kasılma sertleşme ve kasiklarima çok şiddetli bir baskı hissi sanki çıkmaya çalışıyormuş gibi
SevgibiR EliffYade doğum sancısı olabilir gibi duş al sen bakalım geçecek mi hem temiz olmuş olursun doğuma giderken ayy çok heyecanlı
Elom EliffYade kalk bi duş al duştan sonra geçerse yalancı sancıdır geçmezse bekle agrılarını tut kaç dakikada bir geliyor sıklıgına bak sıklıgı 1 dakikada bir olursa hastaneye git suyun felan gelirse hiç durma direk git bu gece de agrıların dinmezse git
EliffYade Aleyna-buse nişanın geldi ama suyun Elom kasılma sıklıği biraz azaldı beş dakika da bir olmuyor 20 dakikaya falan çıktı ama yine devam ederse gece gidecem doktora