mucizemgelsin61 Kızlar pazartesi dikişlerim alınacak korkuyorum azıcık yaaaa acıyormu nasıl oluyor? 🫠
Sevoi Hiç acimiyor ben hiç bilemedim sadece açmak için o pilastik şey biraz acıtıyor dikiş alındıktan bir hafta sora benim doğum oldu
mucizemgelsin61 Sevoi Ayy inşallah evet ya onla açıyorlar ya acıtıyor biliyorum onu çok iğrenç bişeey 36+3 Zeynep kamilde
mucizemgelsin61 Sevoi Zor oldu ya çok dikkat ettim yattım hastaneye gitmek dışında nerdeyse dışarı çıkmadım halada öyle eşimle bazen çıkıyoruz arabayla oda. Öyle yani ağır iş yapmadım ama çok hareketsizde kalmadım tabi
Kevser0402 Elif-ayaz sık ıdrara cıkıyormusunuz bende 33 deyım bazen ıdrarımı yaptıgım halde su gıdıcek gıbı ıcımde ıdrar olduğunu hissedıyorum dikişten hic oturamıom aşagı baskı oluyor kalktıgımda cok agrı yapıyor oturduğum zaman
Elif-ayaz Kevser0402 belli olmuyor bazen normal hamile gibi oluyorum bazen dediğiniz gibi alt tarafım çıkacak gibi ne yürüyebilirum ne oturabiliyorum o zaman çok tuvaletim geliyor
mucizemgelsin61 Hshshzgsghzhshs Gizem ceren ekici serklajımı attı ama perinatoloji takipliyim o farklı bi doktor siz?
Hshshzgsghzhshs mucizemgelsin61 bende lütfiye Uygur ve özlem hoca varya perinatoloji uzmanı Zeynep Kamilde onlar yaptı ikisi 22 haftalıkken 29 +3 olduk şuan lütfiye hocamız hep düzenli takip etti
mucizemgelsin61 Hshshzgsghzhshs Hımm evet özlemi hatırlayamadım ama lütfiye hocayı görmüştüm biliyorum bende murad beye takipliyim başından beri
Lemans Merhabalar bende 22 haftalık serklaj oldum acil . Bacak arası kas ağrım serklaj öncesi başlamıştı hala devam ediyor, sağa sola dönerken özellikle yürürken . Normal mi bu endıseliyim her serklajlı anne gibi 🫠 şimdi 24+5 olduk
mucizemgelsin61 Lemans Yani ben hiç yaşamadım o tarz ağrı canım ama normaldir diye düşünüyorum bence yinede sorarsınız doktorunuza hiçbişeyi atlamayın