Önce devlete numuneye gitmiştim. 5 dk bakıp gönderdiler. İçime sinmeyince özele gitmeye karar verdim. Ortahisarda Gökhan Erdil var 6500₺ verdim memnun kaldım. İyi ki de gitmişim. Bi daha bebeğimin yüzünü net göremedik. Devlet hastane talipli olduğum için cihazlar malum net göstermiyor bi de bebek büyüdüğü için göremiyorsunuz haliyle.