Milenamavi Hanımlar merhaba umarım hepiniz çok iyisinizdir ilk gebeligim normal doğum olsun istiyorum bebekleriniz baş aşağı pozisyonunu ne zaman aldılar acaba ?
myangelson Milenamavi çok uzun süredir baş aşağı bizimki bir ara 24. Haftada miydi neydi makata döndü sonra yine baş geliş 31+1 haftaligiz
Serpoo Milenamavi benmde ilk gebelik 30 hafta makat pozisyonunda çarşamba günü kontrle cagırdı tekrar döncekmi bakalım , dönmezse sezeryan yapıcaz dedi. Sezeryan olursa kaçıncı haftada alıyolar ?
1rabia1 En son 28 de gittim hastaneye doktor doğum pozisy girmiş dedi ama bezen son haftada da dönebiliyormuş. Arkadasımın öyle oldu 33 den sonra döndü bebeği
Melissso Benimde şuan 31+1 makat gelişli,serklajlı olduğum için büyük ihtimal sezeryan olucak ondan pozisyonuna çok takılmadım.
2prens1prenses_ Milenamavi 30 haftalıkken gittim makat gelişti 34 te gittim baş aşağı pozisyona dönmüştü ama ben sezeryanim zaten benim için önemli deil sadce baş aşağı pozisyona geçince biraz daha rahatladım
Milenamavi Cevaplar için cok teşekkür ederim bir kaç haftaya tekrar gidicem bu arada midemin orada hareketlilik hissediyorum ayak mi baş mi anlayamıyorum siz anlıyor muydunuz pozisyonu nasıl