sevalll987 dün ögrendim bende 20+5 de detaylıda 3 hafta sonra tekrar çağırdı doktor bana da önerildi ama kabul etmedım dünden beri çok arastırdım artık nerdeyse çok kişiye söylenen bişey parlaklıgın ilerleyen zamanlarda geçtiğini söyledi çoğu herkez böbrek genişlemesi de geçen de olmuş doğuma kadar geçmezse de doğduktan sonra takip edilmiş sabır ve dua ile bekleyeceğiz