H-a-t-i-c-e Kızlar adetime yaklaşık 5 gün var çok az miktar kahverengi leke geldi kaşık ağrım vardı bir süredir leke sonrasi kesildi bir daha da herhangi bir leke gelmedi hamilelik belirtisi midir yerleşme kanaması olabilir yazıyor da
Slmcnmyeniben H-a-t-i-c-e bende aynı şekilde post açtım kahverengi lekelenme yaşadım iki gün falan geldi sonra kesildi normalde regl olmadan önce böyle bişey yaşamam ama bilemedim umitlenmekte istemiyorum
Minikbebegimm06 H-a-t-i-c-e canim inşallah düşündüğün gibidir ama test yapmadan kan vermeden kimse bu ya da şu diyemez burda yazılanlar seni umutlandirip kafani karıştırabilir beklentiye girersen aksi bir durumda kendini kötü hissedersin 6 gün öncesine kadar doğru sonuç veren gebelik testleri var ya ondan yap ya kan ver 💐
deletedmom43191 H-a-t-i-c-e bunu kimse bilemez ki canım bir kan ver net bilgi olsun elinde belki adet öncesi lekelenmedir
H-a-t-i-c-e Ark normalde kırmızı normal başlıyor ilk defa böyle lekelenme tarzı oldu ya aslında hemen hamileliğe de bağlamak istemiyorum sonu hüsran oluyor ama işte 🥲
Minikbebegimm06 Ark biraz daha bekle bugün leke gelmezse yerleşmedir Bak bunu demişsiniz ya yerlesmedir bugün leke gelmezse diye bundan bahsediyorum.
H-a-t-i-c-e Slmcnmyeniben bende aynı şekilde ama insan bir umut diyor hep Allah hayırlısını gönlümüze göre versin inşallah
H-a-t-i-c-e Minikbebegimm06 adet geçmeden sonuç vermez diyorlar kana daha beta hcg karışmadığı için doktorum da adetim geçmeden kan bakmıyor düzenli kontrole gidiyorum da
Slmcnmyeniben H-a-t-i-c-e amin inşallah rabbim kısa zamanda isteyen herkese hayırlısı ve kolayından versin
Ark Minikbebegimm06 evet anormal olan ne adetse beklerse gelir gelmezse zaten lekelenme demektir bunun içinde 1 güne ihtiyacı var nesi umut verici 2 hamilelik geçirdim neyin ne olacağını bilecek yorum yapacak kapasitem var lekelenmeyse devamı gelir değilse de ne oldugu belli zaten
Minikbebegimm06 H-a-t-i-c-e ben adetim 5 6 gün kala erken gebelik testiyle öğrendim sonra kan verdim onda da çıktı zaten anca bu şekilde öğrenebilirsin bu şekilde kimse bilemez maalesef
Sedanuryamac H-a-t-i-c-e biraz bekle kanda hemen çıkmıyor sonuç bir hafta felan bekle ondan sonra kan ver canım içime doğdu bilmiyorum sanki hamileymişsin gibi hissediyorum
H-a-t-i-c-e Sedanuryamac amin inşallah hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin Allah çok teşekkür ederim 🌸 bana da öyle dediler kanda yükselme zamanı varmış kanda yükseldikten sonra testte pozitif görebikirmişim nasip bakalım