33+5 haftalığım 1 haftadır yalancı kasılmalarım var nstde de çıkıyor zaten ama düzenli değiller. Hergün nstye bağlanıyorum. Bu sabah afedersiniz taharet alırken elime jel kıvamında kokusuz renksiz bir yapı geldi doktoruma söyledim altsn muayene etti vr bana tıkacın düştüğünü ve 1cm açıklığım olduğunu söyledi. Akşam hasteye gidip tekrar nstye bağlanmamı istedi. Akşam ki nstde aynı 1 sancı çıktı bu seferki doktor tekrar altan muayene etti ne açıklığımın olmadığını söyledi. Sonra tekrar başka bir dokora gittim o da aynı açıklığımın olmadığını söyledi. Kime inanacağımı şaşırdım. Bebeğim 2300gr 1 hafta önce 4 doz ciğer geliştirici oldum. Eğer sabah açıklık olsaydı akşama doğru kapanmış olabilir mi bunu merak ediyorum?