2baby1cat merhaba ağustos ayında doğum yaptım. Bülent hocaya gidiyordum. Çok memnun kaldım kendisinden. Acil durumda yazıyordum cevapta veriyordu. Ben sezaryen istedim hiç normal için zorlamadı zorlanmakta istemezdim açıkçası. En son 2760 tl falan muayenesi doğumdan sonra gitmiştim ekim ayında falandı zam gelmiş olabilir tabi. Biz suit oda tuttuk o zaman 13 bin tlydi 2 gecesi. Otel hizmeti gördük diyebilirim. Hemşireler çok ilgiliydi. Bülent hocanın doğum fiyatı da 65 bindi o zaman. Diğer doktorlar 55 bin civarıydı. Tavsiye ederim yani. Oğlum 5 aylık hala kontrole live gidiyoruz. Çocuk doktorları çok iyi değil ama kadın doğum katı baya ilgili.