Rzbn Ben 39+5 artık sabırsızlanıyorum doğsun istiyorum kucaklamak bakmak istiyorum ama henüz bi belirti yok sizde durumlar nasıl ?🥹🐣
turkan403 Rzbn 36+4 migde yanması bel kasık ağrısı yürüyememe 29una gün verildi bize de sağlıkla gelsinler inşallah🤲🥺
smyr18ysf Bende 39 haftayı devirdim bugün ama hiç belirti yok. Bende heyecanlı ve meraklıyım inşallah kendi sancısıyla doğal sağlıklı bi doğum olur hepimizin. Heyecanlı ve gün geçtikçe tedirgin ediyo bu bekleyiş
Mftt Deleted33000 bende yarın 16 haftalık olacağım mide bulantısı halsizlik baya var zamanda geçmiyor dediğiniz gibi
beyzatrl 39+4 karın sertleşmesi ve aralıklı regl ağrısı dışında bende de hiç belirti yok beklemedeyim 🫠
smyr18ysf beyzatrl rahim doğuma hazırlanıyor ama dopum sancısı değil diyorlar genel olarak bende bu şekilde biliyorum ama doktoruma sormadım