Merhaba herkese şuan gözü yaşlı bi şekilde buradayım tecrübeli annelerden bilgi bekliyorum.
En son 36 haftamda kontrolde bebeğin kilo almamış diyip beni perinatolojiye yönlendirdi doktorum ayrıca crp de yüksekti hem tedavi olmak hemde bebeğin gelişimini takip etmek amacı ile hastaneye yatış verildi bir hafta yattım. Bebeğim 36 haftalıkken doktorum kilosunu 2500 dedi perinatolog ise 2172gr dedi gerilik var dedi. Daha sonra ki bi kaç gün 2700 dedi kilosuna fazla gerilik görmüyorum seni taburcu edelim dedi taburcu ettiği gün yine ultrasona koydu doktor ve bebeğin biraz gerde ama başka bi sıkıntın yok deyip beni taburcu etti. Bende özele gidip başka bi doktora muayene oldum oradaki doktor da bebeğin gelişimi geride boynuna iki kez kordon dolanmış kilosu 2200 2300 arasında dedi kime inanacağımı şaşırdım . Nst soktu doktor bi sıkıntı yok dedi ama doktorunla konuş haftan gelmiş doğumu fazla geciktirmeyin dedi ne yapacağımı şaşırmış durumdayım bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar bilgilerinize ihtiyacım var