SevgiVeysi41 Kizlar sorum başlıkta hangisi daha kullanışlı ben daha önce A04 s kullanıyordum oğlum kırdı şuan tamirde redmi dokuz aldım kapandı açılmadı değiştirdim sekiz aldım hangisi daha iyi var aranızda kullanan
aspenkarmenn SevgiVeysi41 bende 8pro var telefoncu 8 daha iyi 9dan demişti ama berbat bi telefon nefret ettim. Güncelleme geliyo flashı bozuyo çalışmıyo falan. Ayrıca telefonun kendi uygulamalarında reklam çıkıyo böyle bi saçmalık yok. Zor sabrediyorum şu an değiştircem
Pelnztrk SevgiVeysi41 Xiaomi note12pro 5g kullanıyorum yurtdışı memnunum yani yaklaşık 1 seneyi geçiyor bir sıkıntı olmadı
-rabiss54- SevgiVeysi41 yurt dışı mı acaba benimki yurt dışından bir sene sonra bana da birden ekran gitti sonra ingilizce 4 seçenek çıktı birine tıkladım telefon kendiliğinden sıfırlandı sonra yeniden başladı içindekiler geri geldi sonra telefonunuz 3 ay içinde kapanacak diye mesaj geldi imeil açtırdım bidaha sorun yaşamadım
2cocuk2kopek aspenkarmenn 2021 de aldım 10 s onu ben kullanmıyorum 1 sene kadar ben kullandım ama hala telefon canavar gibi maşallahı var şuanda da iş telefonu yaptım o şekilde hergün kullanılıyor
SevgiVeysi41 -rabiss54- bilmiyorum sordum adam hayır dedi ama telefonu getirdigim gibi ekranı gitti geri verdim
myangelson SevgiVeysi41 note 8 pro var 5 yıl olacak tek tük sıkıntı yapmaya başladı bir kaç kere sonra bir daha olmadı. Ekranı dondu işlem yapamadım telefon kapandı bir süre açılmadı falan 🤦🏻♀️ çok memnunum normalde ama bu sıkıntıları soğuttu biraz yakında gidici gibi 5 sene doluyor Şubat’ta zaten 😅😅