Merhabalar. Ben 28 haftalık gebeyim. Geçen haftaki kontrolümüzde 1 hafta 1 gün önden gittiğini söylemişti doktorum. Bugün sabahtan beri karnımda tuhaf bir his var . Gerilme gibi ağrı gibi. Bebek hareketlerinde falan herhangi bir sıkıntı yok çok şükür. Ama anlamlandıramadığım bir ağrı var aşırı şiddetli olmayan. Benzer şeyler yaşayanlar oldu mu acaba?