senem-yabaci cansuilkhun 85 ile hamile kaldım 80e düştüm. Pazartesi günü doktor kontrolünde 84 çıktım 😂 şu an 81,5 çıktım. Şaştım kaldım.
aylisinannesi cansuilkhun gayet iyi canım dikkat ettin mi böyle devam edebilirsin . Daha fazla kilo alanlar var çünkü. Bende 17. Haftadayım 2,5 kg almısım doktorum iyi böyle dikkat et devam dedi iştahım aşırı açık degil simdilik bakalım
edacnr96 Ben de 20+5deyim 2buçuk kilo aldım, sizin kilo alımınız da çok normal kimseyle kıyaslamayın herkesin bünyesi yeme sıklığı farklı doktorunuz ekstra birşey demiyorsa normaldir 🙂
cansuilkhun aylisinannesi dikkat ediyorum tüp mideliyim zaten çok fazla yiyemiyorum ona rağmen aldım ama kilo ☺️
ipos 25+5’im hala kilo almadım. Ben çok iştahlı bi insandım hamilelikte iştahım kapandı sadece yaşamak içşn yemek yer oldum