Merhaba arkadaşlar 15 haftalıkken serklaj oldum en son kontrolüm olan 6 ocakta rahim ağzı 15 mm’ye düşmüştü şuan 26+1 haftalık olduk doktorum 27. Haftayı görürsek rahatlayacağım riskli atak haftalardayız dedi ve sürekli yatıyorum yemekten yemeğe wc’den WC’ye kalkıyorum bugün vajinamda bıçak saplanırcasına acım oldu tedirginim sizler ne durumdasınız