Kızlar şuan 31+3 hamileyim yarıyıl tatiline girecegiz mem tatil mecbur kesilecek dedi ama buna göre tatilin 2. haftası 32 doluyor 32 dolunca tatilin ortasın da mı alsam yoksa çalısır mu almalıyım 1 haftasını aktarmak için nasıl yapsam? Bir de ek ders ödeniyor mu tatilde izin başlarsa o da mı kesilir?