12betul Begumsen emzirdikçe gider canım bol bol emzir henüz çok erken 🩷 Bir de emziriyorum diye çok tatlıya yüklenmeyin .
poyrazin_annesi28 Begumsen Emzirirsen + olarak yiyeceğe çok abanmazsan gider kiloların canım. Bebegim 1 yaşına geldiginde eski kilomdaydim
Ozlemdemir Begumsen korse takmazsanız göbek kalır kilom yok ama 6 aylık gene gibi göbeğim kaldı ikinci çocuktan sonra
ezooezz Begumsen 17 kilo almıştım 3 ay oldu doğum yapalı ilk 10 günde 10 kilo gitmişti şu an 5 kilo fazlam var. Bebeğim çok emiyor o emdikçe daha çok su içiyorum 2 lt bazen daha fazla ama tatlı yemeyi pek kesemedim onu da kessem güzel olacak. Yani emzirme + bol su
Gokturkmom_ Begumsen Hamileliğimde toplam 14 kilo aldım ,2haftada verdim hepsini bünyeden bünyeye de değişiyor,bol su içiyorum sık sık emziriyorum bunlar da etki etmiştir illaki