Selam kızlar ben ilk haftalarda inanılmaz sinirliyim her şeye ağlıyor bağırıyorum hatta bebeği öğrenmeden de sinir krizi geçirdim yanlış olduğunun farkındayım ama engel olamıyorum. Yaşadığım düşük korkusu da cabası. Bebeğe zararı var mıdır yani ne bilim bu şekilde olup sağlıkla kucağına alan var mı?