Karabiber123 38 haftalık gebeligim 2 cm açılma var kasılma var sizce doğum yakın mıdır yada yakınlaşması için ne yapabilirim
Nart Karabiber123 ne güzel haftanız iyi vakti de gelmiş bol bol yürüyüş ve squt yapabilirsiniz. Ben 33+5 haftalığım benim de 1 cm açilmam var vr yalancı kasılmalarım oluyor inşallah bende o haftaları görebilirim 😔
12betul Karabiber123 Bende 36 haftadan itibaren sancı ve açılma vardı 2 cm ama 38 den sonra ada çayı ve tarçın demleyip içtim ondan mı bilmem içmeye başladığımın 4. Günü suyum geldi doğum oldu