elifbsraaa1 Ben başlayayımm, dün sabah 2 pozitif, bu akşamda 1 negatif erken gebelik testi yaptım. Sağlık olsun sabah ilk idrarla tekrardan yapıcam ☺️❤️
Ayse2188 elifbsraaa1 20sine kadar bekleyeceğim gecikirse yapacağım test.bazen kimyasal falan oluyormuş umitlenmek istemiyorum hayirlisi
Negna- elifbsraaa1 bat 17 yani yarın 3 Ocak yumurtlama gördüm 3 gün değerlendirdim test yapmadım henüz yarın yapmayı düşünüyorum fikrim degişmezse inşallah 😂 hiç bir belirtimde yok bu arada
Kubrakaya34 elifbsraaa1 bat 19 dün test yaptım bayağı silik çıktı profileme bakıp görebilirsiniz suanlik beklemedeyim
elifbsraaa1 Ayse2188 hayırlısı olsun canım inşallah gebelikle sonuçlanır ayın 20sinde yapacak olduğun test ☺️🥰❤️
elifbsraaa1 Hgergy hahahaha çok tatlısın kıııız şaşı olma tekrar test yapacaksın daha düzgün görmen lazım 😍❤️ İnşallah bu gördüğün çizgi daha çok belirir veee bebişin yoldadır 🥰
elifbsraaa1 Habibeoz Evet bende aynı şekilde düşünüyordum 2 aydır test yapmıyordum adet oluyordum fakat bu ay MR için bozdum 2 hafta önce yalancı pozitif görmüştüm 🥲 yine göğüs hassasiyetim başlayınca bir ümit dedim ama olmadı galiba hayırlısı olsun inşallah beklemelerine değecek ☺️❤️🥰
Tamarix Bir şey sormak istiyorum 28 aralıkta hastalandım şu an kanamam geldi daha 20. Gün normal mi sizce ?
elifbsraaa1 Tamarix canım bu normal birşey değil yerleşme kanaması da olabilir başka birşeyde olabilir test yapıp doktora görünebilirsin 🥰
Esradenizaltunbasss Tamarix bazen olabiliyor dedi doktorum benim bir ay 4 geçtiğimiz ayda 2 gün önce oldum doktor bir hafta öncesi veya bir hafta gecikmesi olabilir dedi tabi yine de doktorunuza danışanilirsiniz
elifbsraaa1 Esradenizaltunbasss hangi marka testi yaptın canım ? Hayırlısı olsun inşallah 🥰 Eminim yakınlarda o tatlı minik bebişin rahmine düşecek 🥰❤️
Habibeoz elifbsraaa1 inşallah sevinecegimiz haberler alırız.Dualrinizi eksik etmeyin rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
Tamarix elifbsraaa1 bir haftadır sıcaklığım 37 den aşağı düşmedi göğüslerim şiş ağrıyor dokunulmaz haldeydi bende anlamadım
elifbsraaa1 Hgergy Allah’ımm Havva kardeşimin dualarını kabul eyle ❤️ En doğru en güzel vakti sen bilirsin, onu bu süreçte çok fazla yorma, bebeğine kavuşmasını nasip et ❤️❤️
elifbsraaa1 Tamarix Genellikle olman gereken adet tarihinden yani 28-14 yapıp 14 ocakta yumurtlama olduğu söyleniyor canım. Belkide yumurtlama yaşıyorsundur mutlaka değerlendir ☺️
Esradenizaltunbasss elifbsraaa1 freely mi ne ya benim zaten kötü bir sürecim oldu bir ikiz gebelik kalp durması ardından bir kimyasal şimdi deniyorum 2 aydır da reglim bir defa 3 gün önce geçen ay 2 gün önce oldum şimdi bekliyorum kasıklarım da ağrı var ama diliyorum ki umarım regl değildir kaynağı ayırt edemiyorum artık gebelik belirtisini burada isteyen tüm arkadaşlarıma güzel dileklerimi iletiyorum umarım hepimiz o tatlı bebişlere sahip oluruz 🙏🏽🙏🏽🙏🏽🌸
elifbsraaa1 Negna- hiç belirtisi olmayanlar çok fazla burada canım 3 Ocak tarihini yakalaman bile çok güzel emekte verip gününü takip etmişsin inşallah güzel sonuçlanır 🥰🥰
Esradenizaltunbasss Negna- aynı dönemlerdeyiz gününe kadar🤓 aynı bu ay sadece çok fazla aralıklı kasık ağrım var bir iki bulantım oldu ama test negatif çıktı bugün hoş daha erken de yapmışım gibi hissettim ama testte çok güvenilir gelmedi :/