Ozlemmm3535 Kızlar yarın son ultrasonum ve çatlatma iğnem yapılacak gerçi bu ay 1 yumurtam var ama yinede heyecanlıyım Her doktora gittiğimde aşırı derecede heyecanlanıyorum içim içime sığmıyor sizde durumlar nasıl 🥹 Şu 14 günü birlikte bekleyelim 😍
Duduze Benim ilk gebelik gelişen 1 adet yumurta ile oldu kızım şuan 4 yaşında elhamdülillah ve 2. Bebek için 4 gün önce yaptım çatlatma iğnesini şuan beklemedeyim 2 adet 21 mm yumurta gelişmişti umarım mutlu sona ulaşırız Ozlemmm3535
Ozlemmm3535 Duduze yaa çok mutlu oldum bu yanıta benimde geçen ay 3 yumurtam vardı bu ay 1 tane olunca ümitsizliğe kapıldım umarım mutlu sona ulaşırız arkadaşım 🙏🏼💖 seninde mi tedavi ile oldu ?
Duduze Ozlemmm3535 yeterki Allah ol desin🤲🏻hiç unutmam o zaman doktorum tek yumurta olsun kaliteli olsun kesin olumlu sonuç alırız demişti ondan önce 6 ay tedavi gördüm hiç yumurta gelişmemişti ama geliştiği ay hamile kaldım. Evet tedavisiz maalesef gebe kalamıyorum ileri derece pcosum
Ozlemmm3535 Duduze çok teşekkür ederim canım umut oldun bana 🥹💖 henim en son 15-16mm di pazartesi günü umarım büyümüştür 🙏🏼