Merhaba kızlar,
Böyle bir post açmak istedim hamilelik beni epey yaşlandırdı bence insan hep bir diken üstünde hep tedirgin yani hepinizde olmasada ben kendi adıma söyleyeyim hamileliğimin 26. Haftasındayım ama ilk haftalardan beri hep diken üstündeyim buram şuram ağrıyınca en kötüsünü düşünmem, gidip araştırıp canımı sıkmam aklımın artık ağrılarımda kalması yada en ufak bir şeye bile ödüm kopuyor, bişey mi oluyor bişeymi oldu diye hep mahfediyor bu beni ? Yani gebeliği kendime zehir ediyorum galiba bir yandan normal karşılıyorum düşünüyorum da içimde bir can taşıyorum bu kadar endişelenmem gayet normal diye ama bunun önüne geçemiyorum hep endişelerle geçiyor gebeliğim. Çok yıprattı beniiiii. ): sizlerde durumlar nasılllll ??