duyguu11 Göbeğim sivri, yüzüm parlak cildim daha güzel, bulantım yok, kese fasulyeydi, canım tatlı çekiyor, ayaklarım üşüyordu ama kızım oluyor 🙈
minnakpandam2025 duyguu11 benimde cildim kötüleşti. , Çin takvimi , yüzük falı hep kız çıktı ilk üç ay bulantım oldu ekşi elma dışında bişey yemek istemiyordum ama erkek oluyor 😂😂😂
dygsss duyguu11 benimde öyleydi canım ekşi çekiyordu mide bulantısı uyku çoktu ama oğlum oluyor diğer hurafeler de hep kızdı 🤣
duyguu11 minnakpandam2025 ay şok ediyor insanı o kadar emindim ki erkek olduğuna şok oldum demek ki gerçekten hurafeymiş 😂😂
minnakpandam2025 duyguu11 bizde kız olduğuna çok emindik detaylıda erkek dedi ona rağmen kız ihtimali vardı kafamızda 😂 ama beyefendi artık 5 buçuk aylıkken ultrasonda 5 dakika boyunca pipisini gösterdi bize açık ve net olarak 😂😂😂 yüzünü daha bir kere görebildik 2-3 haftaya doğurucam artık doğumda görücez 😂