arkadaşlar bir şey sormak istiyorum şimdi 4 hafta sonra ben 11 haftalık olucam ve doktor ikili tarama testi olucak dedi . ayriyetten isteğe bağlı fetal dna yı anlattı . ben duyduğuma göre fetal dna bana daha doğru sonuç verir gibi geldi. 2 testi de aynı anda mı yapıyoruz yoksa birini mı seçiyoruz? nasıl olacak fetali yaparsak 2li tarama yapılmıcak mı?