İlk hamileliğimde kanama alanım vardı ve kanamam olmadan kendiliğinden yok oldu. Şimdi de 12 haftalık hamileyim hem kanamam oldu hem de hala kanama alanım var ama bebek gayet sağlıklı. Korkmayın lütfen hamilelikte olabiliyor. Bol bol yatıp dinlenin, kendinizi yormayın