Busravezeytin Kızlar 37+2deyim. Bugün kontrolüm vardı. Nstde baya sancım çıktı ama ben hissetmedim. Doktor alttan muayene etti açılma yok ama rahim yumuşamış kafası elime geliyor dedii. Sizce hemen açılma olur muu yumuşadıktan sonra ne zaman açılır ? Sancılarım da varmış bu arada
aysecakir Busravezeytin bence 1 haftaya sanki doğar gibi 😅bol yürüyüş, hurma. Zeytinyağı falan enjekte edersiniz 🙂 benim de 36. Haftam umarım beni de çok bekletmez oğluşum 😅😅
Polo Busravezeytin bende heycanlandım :) Sen akışına bırak :) Kız mı erkek mi ? Şu sıra buna taktım :)
Busravezeytin aysecakir inşallah dediğin gibi olur da bir haftaya gelir 😂 seninki de çok bekletmez inşallah 😘
Cansugomur Ben 36dan beri 2cm le bekliyorum 37+4 olduk hala bişi yok pazar günü kontrolüm var gene açılma olduysa yatış yapicak doktor 😁😁 inşallah sizinde çabucak olur
Busravezeytin Cansugomur inşallah öyle olurum ya yumuşama olduktan sonra açılmama gibi bi durumu olmasın da
Cansugomur Busravezeytin bol bol yürü su iç çömel kalk bakalım ben deniyorum pazar günü bakicaak doktor eğer açıklık varsa yatış olucak😁
AGuler Benim geçen hafta yumuşama vardı bu hafta tekrar kalınlaşmış ve sürekli kasılmalarım var 1,5 cm de açılmam vardı ama doktorum daha doğuma var dedi hiç belli olmuyor yani🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Busravezeytin AGuler yaa yumuşamanın tekrar kalınlaşma ihtimali mi varmış üzüldüm şuan bilmiyordum bunu
AGuler Busravezeytin bende cok sasirdim, o gun Ölçüm yaptigimizda sancin vardi ondan incelmis dedi doktor kasilmalar inceltiyomus zaten bu rahimi onada yumusama deniyor