Senanur07 Sağlık ocağında yaptığım testte idrarda protein pozitif çıktı henüz kendi doktoruma göstermedm. Bu ne demek oluyor bunu yaşayan var mı
Ceydaaas1 Senanur07 hamilelikte benimde aynı poztif cikti Dr iki gün sonra tekrar idrar istedi orda negatif çıktı eğer poztif ciksaydi dahiliyeye göndericektim orda 24 saatlik idrar toplama yapilcak bu poztif cikmasi böbreklerinle ilgili bir sorun olabilir demişti
Aleyysss000 Preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi oluyor tansiyon ölçümü yapıyormusunuz yüksek mi ? Sonuçlarınızı bir an önce doktora göstermenizi tavsiye ederim.
Senanur07 Aleyysss000 11 e 7 çıkıyor hemşire tansiyonuma normal dedi. Gebelik zehirlenmesi ne oluyor yani herhangi bir şikayetim yok aslında benim
Aleyysss000 Senanur07 O zaman böbreklerle ilgili bir problem olabilir her halükarda bir an önce doktorunuzla iletisime geçmenizde fayda var
Ceydaaas1 Senanur07 bende bilmiyorum heralde bir şişeye 24 saatlik idrarı yapıp labarotuara biliyorsun sen muhakkak git hastaneye