Melissaa99 aa benimle aynı şeyleri yaşayan biri. Adetlerim düzenli olmasına rağmen tiroid ilacı levotirona başladığım ay regli olamadım. Son reglim 5 kasım en son adet söktürücü verdi doktor dün bitti hala bekliyorum. 3,96 çıktı tsh değerim keske baslamasaydım diyorum da nedendir tam da anlayamadık. Bi olsam adet ah bi olsam yoluma devam edicem de bekliyoruz hala 2.adetim geldi yok anacım gelmiyor