Merhaba arkadaşlar ikili tarama sonucum çıktı.
İkili tarama 1:136 cut off değerinin üzerinde diyor. Doktor da riskli grupta dedi. Çok üzgünüm sonucu bu şekilde olup sağlıkla doğuran var mı? Allah’tan gelene başım gözüm üstüne ama içim bir tuhaf oldu. 😔