Merve-Beyto 15 haftadayım. Göğsüme sanki bıçak saplıyorlar gibi arada bir Ağrı giriyor. Sadece sağ göğsümde. Doktora sorduğumda süt oluşuyordur dedi. Daha erken değil mi süt oluşumu için. Bu durumu yaşayan var mı normal mi?