Kızlar 22 günlük bebeğimde hala sarılık var. 3 günlükken 19 değerle yatış yapıldı 2 gece fototerapi aldı. 9 a düştü ve taburcu olduk. Bugün testler yapıldı 11 e yükselmiş. Beslenme sıklığına çok dikkat ediyorum 2 saatte bir süt veriyorum. Nasıl geçecek bu görüşlerinize ihtiyacım var. Bu arada kakasında çok az beyazlıklarda var :(