busra2512 Busra779 çok teşekkür ederim 🌺 peki yarın silikleşmeye başlarsa ya da aynı koyulukta olursa yarında değerlendirmeliyim değil mi
busra2512 Gull111 teşekkür ederim 🌺 yarın silikleşmeye başlarsa ya da yine aynı koyulukta olursa yine değerlendirmeli miyim?
Gull111 busra2512 aynı koyuluktaysa mutlaka değerlendir, silikleştiyse çatlamış demektir şart değil ama sana kalmış.
Sonyaazz busra2512 Bende 2. Planlı gebelik istiyorum da ilk defa ovulasyon kullanmaya başladım bende becerebilcekmiyim.bakim 🤦🏻
busra2512 Sonyaazz bende bu ay ilk defa kullanıyorum bakalım çoğu kişide olumlu sonuç vermiş inşallah biz de onlardan oluruz 🤲🏻 ne zamandır deniyorsunuz ? İlk çocuğunuz hemen olmuş muydu ?
Busra779 busra2512 Bizim ovulasyonla bu ay 2. Ayımız ve yine olmadı sanırım ya . yumurtlama da görüyorum aslında ama olmadı 2.bebek.4-5 aydır düşünüyoruz ama bakalım hayırlısı.bat 22
Sonyaazz busra2512 evet ilk çocuğum hemen oldu korunmayi bıraktık ilk ay oldu hatta çok erken öğrendim ama 4 yıl oldu acemi gibiyim resmen 🤭
busra2512 Busra779 ben de hemen hemen aynı durumdayım sizinle ikinci bebek ve eylül den bu yana istiyoruz. Bu ay ilk ovülasyon bakalım. Umudunuzu kaybetmeyin olumsuz düşünmeyin gecikiyorsa güzelleşiyordur 🌺
busra2512 Gull111 sabah ikinci idrarla tekrar yaptım aynı koyuluktaydı akşam üzere aynı saatte tekrar yapacam bakalım