Ark Geçen ay 24 de oldum 28 günde bir oluyorum düzenli ancak geçey ay 3 gün erken oldum uygulama 21 de regl diyor ancak 3 gün ekleyince 24 dü yapıyor erken geldiği için sizce kaçı testi ne zaman yapayim soru bu aslinda
Minnakpopus Ark regli gününüz geçtiğinde yapabilirsiniz. Kaç günde birle falan kafanızı karıştırmayın.
Ark Minnakpopus 28 -27 günde oluyorum ama geçen ay 25 günde oldum yani 3 gün erken program 21 de diyor da ama 28 gün hesaplarsam 24 de baba göre
Minnakpopus Ark hesap yapmadan son adet tarihin neyse onu baz alacaksın. Adet tarihin geçincede test yapacaksın. Boşuna kafanı bulandırma.