Efeninannesi_ Kızlar iki gündür tansiyonum 14/8 ila 16/9 arası çıkıyor 34+4 haftalığım doktorum günde 3 tane alfamede başlattı çok korkuyorum gelişim geriliği olmasından erken doğum olmasından yaşayan var mı 😥
Betuloz Efeninannesi_ birşey olmaz inşallah sadece dikkat edin sürekli kontrol edin tuzdan uzak durup bol bol su için idrarda protein kaçağı yoksa sadece dikkatle sağlıkla doğurabilirsiniz benimde yükseliyordu şimdi kuzum 4 yaşında
Efeninannesi_ Betuloz Maşallah allah size bağışlasın 🩷 kaçıncı haftada doğurdunuz,küveze falan girmedi inşallah