Merhabalar. Hala Happy Kids’e alışamadım üstleik burası kadar aktif değil. Belki deneyimli annemiz vardır diye yazıyorum 🙏🏻51 günlük bebeğim. Mukuslu kaka huzursuzluk aşırı gaz gibi şikayetlerle 3 haftadır süt ürünlerini hayatımdan çıkarmıştım ki mukus devam etti. Kan ise hiç görmedik.Bugün alerji doktoru diyeti açmamı istedi ve kan aldı. Doktora göre gazlı bir bebek gazdandır dedi ve kaygılı buldu beni . Çocuk doktorumuz ise alerjiye emin gibiydi.doktor sanki yersiz kaygılıymış gibi hissettirince bir şey soramadım. Bu testte neye bakılıyor? Belli besin gruplarına mı yoksa genel bir alerji değerine mi ?
Lge değeri sonucu çıkmış. Normal aralıkta.