Rozzzzaa babyandmommy canım değeri çok bilmiyorum bendede ciddi derecede var en son nst de sürekli sancıya sebebp oldu ve erken doğum riskim var yarın kontrole gidicem idrar kultur testi vercem orda değerlere bakarım unutmasam inşaallah buraya da yazarım
Talentedmom babyandmommy doktor toz vermişti onu içmiştim bir de kızılcık özü çok iyi geldi enfeksiyona hemen geçti
babyandmommy Minyonannecik 11 şuan benim ama doğru mu baktım bilmşyorum 21mil geçen ay 11e üşmüş hangi değere bakıyorduk sizinki kaç
Rozzzzaa babyandmommy bendede yok yanma vs ama inan bakmadım değerlere yarin gidicem test vericme.bakarim insAllah
Aselim_38 Minyonannecik geçmiş olsun öncelikle benimde lökosit şuan 520 ve ileri derece enfeksiyon var erken doğum riskim da var
Damlasvs Benimde yüksek çıktı bir ilaç kullandım bir iğne yapıldı cumartesi yine kültür vericem inşallah geçmiştir çok kötü hissediyorum 🥹😪
babyandmommy Talentedmom toz ve antibiyotik vermiş doktor bol su iç dedi bide antibiyotik kullansam mı bilemedim ya
Sedset Kızlar ne gibi şikayetiniz vardı ben ayıptır söylemesi yanma hissetmiyorum ama yaptıktan sonra ağrı giriyor biraz sancı gibi ama 2 dakikaya geçiyor ilk hamilelik öğrendiğim zaman bakılmıştı bir daha idrar testi yaptırmadım
Minyonannecik Sedset bende aynı sancı oluyo sürekli idrarım var gibi geliyo yanma yok ama bakteri pozitif
Damlasvs Sedset test yaptır yanma genelde enfeksiyonda oluyor tehlikeye atmaktan da bir yaptır testini
Talentedmom babyandmommy kullanmasan daha iyi aslında monural şase vermiştir yatarken içersin o iyi geliyor
DogaMom babyandmommy doktor ne verdiyse onu mutlaka kullanın. Enfeksiyon geçmez yerleşirse çok uğraşırsınız geçmiş olsun.
Damlasvs babyandmommy bana da bir paket toz verdi antibiyotik oluyo o sanırım birde iğne yaptırdı cumartesi yine idrar vericem