Sila41_ benim durumum başından beri biraz karışık kan değerlerim iki kat artma dış gebelik dendi ondan sonra zar zor küçücük de olsa kese görüldü şimdi kese gelişmiyor diyorlar bilmiyorum en son beta bakıldı yarın onu gösterip pazartesi de önceki doğum yaptım doktoruma gideceğim