simis sütüm olmazsa diye hep bi korku var içimde. evet emzirmeden de bağ kuruluyor önemli olan sağlıklı olması ama ya olmazsa diye üzülüyorum. hicbir belirtisi de yok sadece göğsüm yarım beden büyümüştür anca. 32. haftaya giricez ama geriliyor insan 🥲
Aydnkynk simis kurma kendini kimseye de deme insanlar çok art niyetli sütüm olmasına rağmen 8 ay zorla emzirdim çocuk beni görünce kaçıyodu artık 😁 iyi düşün iyi olsun
Mavili1480 simis Sütüm sezeryan doğum yapmama rağmen hemen geldi ama oğlum emmedi süt ve emzirmek bende travma bu sefer ne yapacağım bilmiyorum 😂🥲