sumeyra3858 Merhaba 19 haftalık hamileyim çok hastayım soğuk algınlığı öksürük var bunun için parol şurup veya calpol içebilir miyim
ArasMom__ sumeyra3858 parol alabilirsin şurubu bilemem. Bol bol c vitamini tüket mandalina çok iyi gelir birde bol bol su tüket geçmiş olsun
bulutsm Bende geçirdim canım limon suyu sıktım biraz sıcak su içine de bal koydum öyle içtim. Hem tadı güzeldi hemde 2 günde atlattım gribi