Hep nasıl bırakacağımı düşünürdüm. Gebe olduğumu da erken öğrendim 1 hafta psikolojik kendime süre verdim o hafta tek tük içtim hatta içime çekmeye bile yüreğim el vermiyordu. Kalp atışını duyamam diye çok korkuyordum doktor randevuma bir kaç gün kala tamamen bıraktım bir dahada içmedim. Eşimi içerken görünce içim gitti ama asla ağzıma sürmedim sabır çektim hep😣😇