Arkadaşlar merhaba normalde günü gününe veya 1-2 gün erken adet olan biriyim ve bu ay 3 gün gecikti adet olmadım sizce hamile olabilir miyim? Test yaptığımda sonuç negatif çıktı acaba yeni yeni mi tutunmaya başlıyor? Adet gecikmesi ve göğüs hassasiyeti yaşıyorum