Sonyaazz 5 yıl aradan sonra selam kızlar 🤗 Konu şu ki yardımınıza ihtiyacım var ikinci planlı gebelik istiyoruz aslında ama ovülasyon testi kullanmayı bilmiyorum 🫣 yardım please
eylulll-98 Ben de hep kullandım ovülasyon testi. Âdetin bittikten sonra ilk idrarla test yapıyordum. İki çizgi de kırmızı olunca yumurtlama olduğu anlamına geliyordu. Günaşırı değerlendirdim
Sonyaazz eylulll-98 adetimin bugün son günü aslında ama 2 gündür hiç kanamam yok az oldum zaten bu ay ne Zaman yapmaya baslamaliyim
eylulll-98 Sonyaazz eğer bittiyse adetin hemen yarın sabah başla canım. Yaptığın zamanda testlerin resmini atarsın yardımcı oluruz
Sonyaazz eylulll-98 denicem birşey daha sorucam belki bilgin vardır sol kasigimda batma oluyor akşamdan beri neden olurki ?
eylulll-98 Sonyaazz benim hep yumurtlama dönemlerinde böyle oluyordu😍 ve o dönemlerde akıntım çok fazla oluyordu