aspenkarmenn Kızlar 2 gün gecikti adetim. Çok silik bi çizgi görüyorum gibi. Yaptığım dakika böyleydi. Ben uyduruyoda olabilirim çok istediğim için. Bu kadar silik bi şekilde öğrenen var mı geç döllenme falan olduysa
Maviss718 aspenkarmenn Benimde böyleydi hatta kimse inanmadı betam 22 çıkmıştı kimyasal dediler ama şuan kızım 3 aylık kucağımda 🥰🙏
Alyadnz33 aspenkarmenn evet sende hamilesin merak etme var bebek ama çok yeni daha dolleniyo ve 4 gün sonra bidaha yap
Mavikizkaracocuk aspenkarmenn ya evet bu marka pek güvenilir değil ama bende çizgiyi gördüm iyi bir test alın tekrar deneyin bence pridictor çok iyi
aspenkarmenn Maviss718 ayy o kadar umut oldunuz ki. Sağlıkla büyütün. İnşallah benimde vardır çok hasretim 🥲
Maviss718 aspenkarmenn Vardır kuzum benimde 5. Senemde oldu. Allah büyüktür vereceği zamanı biliyor 🥰🙏
petronix aspenkarmenn Hangi marka test bide yedek testin varsa yarın ilk idrarla tekrarla inşallah vardır canım 🫶