Baby_B ikramm51 cok piserse yiyebilirsin ama ben ilk 5 ay falaj hic tuketmedim Simdi 8.aydayiz gecen ay 2 kere tukettim
Bmoon ikramm51 Bir iki kere yedim çok pişirdim hiçbişey olmadı canım yemek yasak diyor doktorlar ama bende dayanamayıp böyle çok pişirerek yemiştim
Alpszn bereninannesi__ bir şey olmaz yaa ben yedim kaç kere doktorum cok canın cektiginde iyice kızartarak yiyebilirsin dedi ☺️ sürekli değil de arada tüketebilirsiniz
User658383839 bereninannesi__ kötü hissetme ya bende 7 haftalıkken felan 1 tava sucuk bitirmiştim 😅 o zaman bilmiyordum yenmemesi gerektiğini ama çok şükür birşey olmadı 29+4 haftalığız şimdi 🤗
brnaksyince ikramm51 güvenilir yerden alıp iyice piştikten sonra bir sorun içermez . Doktorum böyle söylemişti.
myavocado ikramm51 güvendiğiniz bir kasaptan kasap sucuğu alıp çok çok iyi pişirerek arada yiyebilirsiniz
zehten Ben yedim ama tost faln yaptım 11 haftalık şuan biraz korktum torku sucuk her zaman güvenilir derler inşallah bişey olmaz ya olmadı bida yemem