betulkprn aşkım bu korkuların hiç bitmeyeceğine ben kanaat getirdim ilk önce beta artacak mı beta arttı. Sonra kese görülecek mi? Kese görüldü. Sonra bebek olacak mı? Bebek oluştu. Sonra kalbi atacak mı? Kalbi attı. Şimdi ise kalbi duracak mı var.. Sonra neden hareket etmedi olacak vs vs artık hep olumlu hamilelikleri örnek alıyorum bebişi de strese sokmuyorum. Olan oluyor fakat.. artık millet doğuruyor sağlıklı ben neden sağlıksız doğurayım ki diye kendimi rahaflatıyorum. Neden mesela millet öldü ben ölürüm diye korkmuyorum da bebiş için korkuyorum annelik iç güdüsü bu sanırsam onun için daha çok endişeleniyoruz 🥹🥰 bizim bile yarına çıkacağımızın garantisi yok anniş hiç öyle kötü düşünme bebiş gayet iyidir bence onu da üzme ona gelişmesi için zaman tanı