Selam hanımlar:) tecrübeli anneler burda mı ? Benim yaşadığım yerde özel hastane yok en yakın hastane 90-100 km uzaklıkta , ve devlet hastanesi var temiz ve güzel aslında, olursa gebelik yaşarsam kontrollerimi devlet hastanesinde yaptırmak durumundayım bunu kime söylesem aaaa devlete gidilir mi diyor neden böyle söylüyorlar bilemiyorum . Şuan benim özele gitme bi durumum yok o kadar mesafeye gitmek istemiyorum, sanirim devlette babayı içeriye almıyorlar ultrason vs görüntülemelerini göremiyor baba , buna üzüldüm ama olurda gebelik 🤰 yaşanırsa eşimle arada bir özele gideriz birlikte bebeği görürüm diye kendimi rahatlatıyorum . Ve son olarak devlette ultrason fotoğrafı veriyorlar mı ? Tecrübeli anneleri bekliyorum