5 gün önce normal doğum yaptım epidural veya suni almadım 1.5 gün sancı çektim dikişlerim var onun için sadece anestezi kullandı doktorum ve hamilelikte dahi ödem yaşamayan ben doğumdan sonra ellerim ayaklarım şişti başım çatlıyor sürekli kahve içince biraz geçiyor geri geliyor parol kesmiyor böyle bir durum yaşayan var mı yada öneriniz var mı