petronix Irem198 Var gibi görünüyor suya tutun kuruma çizgisiyse silinir değilse bence var tabi en iyi sonucu kan verir. Yarın kan verin varsa kesin çıkar zaten. Allah gönlüne göre versin 🫶 Birde evde başka test varsa yarın ilk idrarla tekrarlayın testi
Bebito-ve-annesi Irem198 regl e daha günün varsa böyle belirti veriyor gebelik bence kan testi ver yarın hayirlisi olsun 🌼
anneolucam Irem198 baya belirgin görünüyor var gibi canım🥰 inşallah kuruma çizgisi değildir direk çıktıysa değildir regline 2 gün varsa kan ver kesin sonuç alırsın💝
Bebito-ve-annesi Irem198 gebelik yok demek ama bende de 1.20 çıktıktan sonra ki ay hamile kaldım belki siz de öyle olur
october Irem198 kanda yoksa yoktur canım önce kanda yükselir beta sonra idrarda. allah bu testleri yapanları bildiği gibi yapsın
anneolucam Irem198 kuruma çizgisi olabilir canım yine tekrarlarsın belkide geç döllenme olabilir merak etme bende yaşıyorum her ay bunu Allah kucağımızı doldursun🥲
adusaa Irem198 merhaba tehlike bir gün var bugün bende test yaptım idrar aynı sizin ki gibi çıktı aynısı kan verdim bugün yine 1.20 acaba yükselir mi reglime 1 gün var regl olmazsam geciktikçe artar mı acaba