Salis25 Benim e nabızdaki son adet tarihim 25 Haziran ama doktor gec döllenme diye 30 hazirana aldı hastanede de 30 Haziran gözüküyor şimdi ben hangi tarihe göre çalışabilir raporu alcam sistemdekiyle farklı olursa sıkıntı olur mı bilgisi olan var mı
Serpoo Salis25 gebelik haftanıza göre alıyosunuz 32nci hafta da rapor almaya başlıycaksnz çalısır veya çalısamaz diye.
Merve-metin Salis25 32.haftada çalışır yada çalışamaz raporu alıyorsunuz zaten doktor tarihte güncelleme yaptığı için 32.haftaya geldiğinde dr söyle raporu hazırlayıp verir kendisi
Deroli Salis25 Döllenmeniz 30 Hazirandaysa haftanızı bu tarih itibariyle hesaplıcaksınız. Haliyle 32.haftanızda ona göre planlanmış olcak. Bende de 1 hafta geç döllenme söz konusuydu. Doktorumun takibindeki haftaya göre aldım raporumu. Sağlık ocağı vs gittiğinizde de geç döllenme olduğunu söylerseniz görünen bilgileri güncelliyorlar
Salis25 Merve-metin işte e nabızdaki tarihten 1 hafta gec vermiş olcak mesala ozaman sorun olmaz mı bazıları e nabızdaki tarih neyse ona göre vermesi gerekiyo diyo onu anlamadım
Software Merve-metin ama benim enabızda farklı onu mu düzeltiyor orayı anlamadım, özel hastanede geç döllenmeye göre haftam ama enabızda farklı
Merve-metin Salis25 sağlık ocağına gidip güncellenen tarihi belirtin sağlık ocağı gebelik kaydına hangi tarihi girdilerse ona göre hesaplıyor çünkü
ayseayseaysee Salis25 Software Merve-metin E nabızda nerede gözüküyor tarih? Benim de 26 temmuzdan 22 temmuza çekilmişti tarih ama sağlık ocağı güncelleme yapamıyorum demişti
Salis25 Software Hah aynen benimde farklı işte ben e nabızdaki tarihe göre gitsem hastaneye verir mi vermeyip ultrasona göre verse sistem kabul eder mi iyice kafam karıştı
Merve-metin Software benim e nabızdaki haftayla uyumlu istersen sağlık ocağına gidip doktorun geç döllenme olduğunu adet tarihinde değişiklik yaptığını söyleyin güncelleme yapınca normale döner diye düşünüyorum canım
Merve-metin ayseayseaysee akıllı asistana basın sağ tarafta bebek işareti var ona bastığında görünüyor canım
Salis25 Deroli çok teşekkür ederim yarın arayım ozaman sağlık ocağını guncellerse hiç bi karışıklık kalmaz
Salis25 Deroli peki bişey daha sorcam özel sektörde çalışıyorum ben çalışabilir aldıktan sonra 5 gunluk yıllık iznim var onu kullansam ücretimden ve iznimden düşüş olur mu
ayseayseaysee Merve-metin ben düzeltmelerini istemiştim ama sağlık ocağındaki ebe biz güncelleyemiyoruz demişti. Bu hafta tetanoz aşısı için gideceğim tekrar söyleyeyim bakalım ne diyecek. Teşekkür ederim ❤️
Deroli Salis25 yıllık izin yasal hakkınız olduğu için maaşınızdan kesinti olmaz. İzninize eklenir 5 gün daha. Zaten biliyorsunuz rapor sonrası maaş ödemenizi artık şirketiniz yapmıyor.(tabi ki özellikle konuşup başka şekilde anlaşmadıysanız) sgk dan 112 günlük alacağınız için günlük brüt maaşınızın üçte ikisini alıyorsunuz