Glhayat_54 Gulbaharbambi kızım olsaydı adını Güneş takmak cok isterdim 😍 sizin içinde secenek yapacak olursam Duru güzel bence 💕
Munisett Duru çok güzel. Erkekler isim koymasın bence ya tüm sttesini acısını derdini biz çekiyoruz isim icinde ısrarcı oluyorlar