Betulpehlivan Doğurucam diye cok korkuyorum 21 haftalık hamileym bebek asagada sanki her dakika tuvalete gidiyorum zaten kasıklarıma vuruyo rahim kısalıgı tehşisi kondu hergün korkuyla bekliyorm sanki hic yürümüyorm ilk bebegimi de kaybettm 21 hftalık ama o icimde öldüğü icin serklaj önerilmedi cok yıprandım normal dogum yaptım diğerini 12 saat suni sancı yedim cok zor günlerdi bunuda kaybetmekten cok korkuyorm Allahım. Rahim boyum gecen hafta 27 idi Yarın kontrolüm var kötü bisey der diye aklım cıkıyor igne ve progestan kullanıyorum hic bir sekilde kalkmıyorm zaten hayırlısını nasip etsin rabbim😪
Vurgen97 Betulpehlivan Hiç üzülmeyin dua edin Rabbim bebeğinizi vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼 Kendinizi yormayın elinizden geldiği kadar yatın , hiç bişeycik olmaz kötüyü düşünmeyin , iyi düşünün iyi olsun ♥️
Tupbebekannesi Betulpehlivan canım korkma bol bol dinlen stres yapmamaya çalış ben baştan beri 25 mm deyim progestan ve iğne.kullaniyordum şimdi 30 haftaliğim o haftalarda korkudan uyuyamiyordum birşey olacak ve doguracam diye zamanla stres yapmanın bana daha çok zarar verdiğini anladım dinlen iğne vurdukça bebeğin yavaş yavaş yukarı çıkacaktır Allah yardımcın olsun🙏🙏🙏
Sevim55 Allah yardımcın olsun. Rabbim sağ salim kucagına almayı nasip etsin. Tüm hamileler dualarımda ama sana özellikle dua edeceğim. Bende 15 haftalık kayıp yaşadım. O korkunun ne demek oldugunu çok iyi biliyorum şimdi yine hamileyim ve 15.haftamdayım. O korku beni yıprattı. Her wcye gidişim de korkuyla gidiyorum pembe lekelenme ler yasıyorum doktor enfeksiyona bağlıyor. Allah hepimize dayanma gücü versin. Anne olmak zormuş
Betulpehlivan Vurgen97 rabbim koruusun sizlerde dua edin bütün annelere bagıslasın rabbim cocuklarını evlat sahibi olmak cok zor ve cok özel ama gercekten ha diyince insan olamıyomus rabbim bizlere bagıslasın🙏
Vurgen97 Betulpehlivan Biliyorum tabikide kolay değil , bol bol dua edicem Rabbim yardımcınız olsun 🤲🏼
AlininAysesii 21+6’yım, ben de vajinada hareket hissediyorum ve bazen kaşıklarıma yaptığı baskıdan yürüyemiyorum, rahim boyu kısalığı için bu iki belirti yeterli mi acaba?
Betulpehlivan AlininAysesii canım benim sadece rahimde batmalarım oluyodu ona ragmen rahim boyum cok kısalmıs kanama geldi ondam sonra ölçüldü oyüzden kontrolünde söyle doktoruna rahim boyunu ölcsün tedbir amaclı
AlininAysesii Betulpehlivan Anladım çok teşekkür ederim soracağım, allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🧿